מגפת הקורונה ותקופת הבידודים הובילו לעלייה משמעותית בתסמיני דיכאון, חרדה, קשיים חברתיים ולימודיים. כשהילד חווה "סופה" רגשית, קיים חשש שיבחר באסטרטגייה של הימנעות. במקום שיסתחרר בסופה ניתן לעזור לו "לרקוד" ולנוע בה על ידי: - עידוד - en-courage-ment "להחדיר" בילד אומץ שינסה שוב
- אמפתיה - לראות דרך עיניו, לשמוע דרך אוזניו ולהרגיש באמצעות ליבו
- תרגילי נשימה ומיינדפולנס
- אופטימיות - להזכיר שה"סופה" היא זמנית
- צעדים קטנים - לעודד תנועה
- פנייה להתייעצות או לעזרה
|