ילדים רוצים להרגיש שרואים אותם, שהם שווי ערך ומשמעותיים. כשהדרך לתחושת השייכות חסומה ולא זמינה, הם בוחרים בטעות בדרכים עקיפות ושליליות כדי להרגיש שייכים.
רודולף דרייקורס פיתח את תאוריית הפסיכולוגיה האינדיבידואלית של אלפרד אדלר לגישה מעשית וחילק את ההתנהגויות המפריעות ל4 קטגוריות: העסקת יתר, מאבק כוח, נקמה והימנעות.
אתם מוזמנים להדפיס את הטבלה שעוצבה באדיבות דור שביט, לשים אותה על המקרר ולהשתמש בה כתזכורת לדרכי עידוד ולפתרונות מועילים.
|
טלי פלג
יום שישי, 10 במאי 2019
למה ילדים בוחרים בהתנהגות "איומה" כשזה רע לכולם?
5 שפות לאהבה
אחד המשפטים השכיחים ביותר בטיפול זוגי הוא: “X לא רואה אותי”. כדי לשבור את הדפוס הזה, חשוב ללמוד איזו פעולה קטנה ומדויקת יכולה לגרום לבן או...

-
שיחות עם מתבגרים בנושא מיניות יכולות לחזק את הקשר. שיח המורכב משאלות מעודד שיתוף ומעביר מסר שאנחנו פתוחים לכל שאלה בנושא. מצרפת 10 שאלות ל...
-
נשימה יכולה להפיג חרדה, מתח וכעס. הנשימה "מכבה את השריפה" שאנחנו חווים באזור האמיגדלה במוח ועוזרת לנו לחזור להשתמש במח החכם, הקד...