קרול דווק, פרופסור לפסיכולוגיה מאוניברסיטת סטנפורד, שמחקריה השפיעו על עולם החינוך. דווק מסבירה שהמילה YET משנה את צורת החשיבה של הילד: מחשיבה מקובעת ביחס ליכולותיו “fixed mindset“ לחשיבה מעצימה “growth mindset“ העוזרת לילד להאמין שניתן לפתח יכולות בסיסיות ואינטליגנציה באמצעות למידה ומאמץ. בואו נלמד את הילד להוסיף את המילה "עדיין": אני לא יודע איך עושים את זה... עדיין אני לא יודע איך זה עובד...עדיין אני לא מבין את החומר...עדיין אני לא מצליח...עדיין אני לא טוב בזה...עדיין
בואו נלמד להוסיף את המילה "עדיין" בכל פעם שאנחנו מודאגים: הילד לא מצליח...עדיין הילד לא הולך...עדיין הילד לא מתקשר...עדיין הילד לא יודע...עדיין הילד לא סיים...עדיין |